S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Kategorie

Kontakty

Cafeteria Systems s.r.o.
Berounská 252
26701 Králův Dvůr
tel: +420 606 875 169
info@e-benefit.cz

NOVINKY

arr3Tipy (nejen) na vánoční aranžování s našimi dekoracemiVážení návštěvníci, dovolujeme si vám přinést několik tipů (nejen) na vánoční aranžování za... arr3Vánoční dekoraceJako každý rok vám nabízíme širokou paletu vánočních dekorací, například prostírání, oblíbené... arr3Červencové plányBěhem července pro Vás chystáme zavedení nového druhu přepravy a to ZÁSILKOVNA.CZ. Přepravovat...

Reklamace
REKLAMAČNÍ POSTUP

Pokud výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám, máte možnost ho vrátit bez udání důvodů

  • během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí

Pokud se po této lhůtě stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.

V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od vás veškeré podklady. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.

V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (na prodejním dokladu je uvedeno IČ), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.

K vyřízení reklamace vám stačí doklad o koupi výrobku.

Prosíme o kontrolu zboží ihned po jeho převzetí od kurýrní služby. Případné poškození během přepravy je nutné nahlásit do 24 hodin od převzetí zásilky, aby bylo možné škodu vyřešit.

 

Reklamační postup:

Nejprve nám e-mailem zašlete vyjádření, že si přejete zboží reklamovat a také fotografii jeho poškození.

Dle typu zboží vám obratem sdělíme, zda je potřeba jej zaslat zpět na naši adresu a nebo ne (často to není nutné).

Reklamační formulář ke stažení zde.

Pokud je vám doručena poškozená zásilka:

- do předávacího protokolu přepravní společnosti uveďte stav zásilky.

Dále:

- máte možnost zásilku na místě odmítnout a řidič ji odveze zpět do skladu s tím, že objednávku odešleme znovu

- nebo si zásilku necháte, zjistíte stav poškození a pokud bude pro vás zboží v přijatelném stavu, necháte si jej. Budeme pak s přepravcem řešit reklamaci doručení zásilky a případnou finanční kompenzaci. Pro toto řízení si vyfoťte:

- celkový pohled na zabalenou zásilku

- etiketu zásilky (štítek přepravce)

- poškozený obal + obsah zásilky

- výrobní číslo poškozeného zboží

V obou případech se na nás obraťte co nejdříve a dejte nám o problému vědět.

 

 

Kontakt
Jméno: *
Email: *
Telefon:
Text dotazu:
Zpracování osobních údajů
Zpracování osobních údajů
Opište text z obrázku: *
 
YWFjO