Pokud výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám, máte možnost ho vrátit bez udání důvodů
- během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí
Pokud se po této lhůtě stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.
V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od vás veškeré podklady. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.
V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (na prodejním dokladu je uvedeno IČ), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.
K vyřízení reklamace vám stačí doklad o koupi výrobku.
Prosíme o kontrolu zboží ihned po jeho převzetí od kurýrní služby. Případné poškození během přepravy je nutné nahlásit do 24 hodin od převzetí zásilky, aby bylo možné škodu vyřešit.
Reklamační postup:
Nejprve nám e-mailem zašlete vyjádření, že si přejete zboží reklamovat a také fotografii jeho poškození.
Dle typu zboží vám obratem sdělíme, zda je potřeba jej zaslat zpět na naši adresu a nebo ne (často to není nutné).
Reklamační formulář ke stažení zde.
Pokud je vám doručena poškozená zásilka:
- do předávacího protokolu přepravní společnosti uveďte stav zásilky.
Dále:
- máte možnost zásilku na místě odmítnout a řidič ji odveze zpět do skladu s tím, že objednávku odešleme znovu
- nebo si zásilku necháte, zjistíte stav poškození a pokud bude pro vás zboží v přijatelném stavu, necháte si jej. Budeme pak s přepravcem řešit reklamaci doručení zásilky a případnou finanční kompenzaci. Pro toto řízení si vyfoťte:
- celkový pohled na zabalenou zásilku
- etiketu zásilky (štítek přepravce)
- poškozený obal + obsah zásilky
- výrobní číslo poškozeného zboží
V obou případech se na nás obraťte co nejdříve a dejte nám o problému vědět.