S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

Cafeteria Systems s.r.o.
Berounská 252
26701 Králův Dvůr
tel: +420 606 875 169
info@e-benefit.cz

Reklamace
REKLAMAČNÍ POSTUP

Pokud výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám, máte možnost ho vrátit bez udání důvodů

  • během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí

Pokud se po této lhůtě stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.

V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od vás veškeré podklady. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.

V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (na prodejním dokladu je uvedeno IČ), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.

K vyřízení reklamace vám stačí doklad o koupi výrobku.

Prosíme o kontrolu zboží ihned po jeho převzetí od kurýrní služby. Případné poškození během přepravy je nutné nahlásit do 24 hodin od převzetí zásilky, aby bylo možné škodu vyřešit.

 

Reklamační postup:

Nejprve nám e-mailem zašlete vyjádření, že si přejete zboží reklamovat a také fotografii jeho poškození.

Dle typu zboží vám obratem sdělíme, zda je potřeba jej zaslat zpět na naši adresu a nebo ne (často to není nutné).

Reklamační formulář ke stažení zde.

Pokud je vám doručena poškozená zásilka:

- do předávacího protokolu přepravní společnosti uveďte stav zásilky.

Dále:

- máte možnost zásilku na místě odmítnout a řidič ji odveze zpět do skladu s tím, že objednávku odešleme znovu

- nebo si zásilku necháte, zjistíte stav poškození a pokud bude pro vás zboží v přijatelném stavu, necháte si jej. Budeme pak s přepravcem řešit reklamaci doručení zásilky a případnou finanční kompenzaci. Pro toto řízení si vyfoťte:

- celkový pohled na zabalenou zásilku

- etiketu zásilky (štítek přepravce)

- poškozený obal + obsah zásilky

- výrobní číslo poškozeného zboží

V obou případech se na nás obraťte co nejdříve a dejte nám o problému vědět.

 

 

Kontakt
Jméno: *
Email: *
Telefon:
Text dotazu:
Zpracování osobních údajů
Zpracování osobních údajů
Opište text z obrázku: *
 
YzMzN